Hvorfor en billig hjemmeside er (mindst) lige så god som de gamle

31 August 2021 Anders Lundtang Hansen

Som firmaejer holder man måske lidt igen, hvis man får at vide, at man kan få sig en billig hjemmeside, der skal repræsentere ens virksomhed.

Hvis det ligefrem er via den, at det meste af ens handel skal foregå – og dermed ens overlevelse som virksomhed – så sætter man jo stor lid til, at den skal virke på mange enheder, platforme og hele tiden være opdateret, og man kan få support til den, hvis der er noget galt.

Man er jo ellers oplært med, at hvis noget lyder for billigt til at være godt, så er det nok også skidt.

Men billig er her bare et udtryk for, at man kan gøre det til en markant lavere pris, end hvad man måske ellers har været vant til, eller hvad andre udbydere tager for det af ågerpriser.

Det vil vi forklare dig lidt om, hvordan det kan hænge sammen, at man får det samme gode produkt til en lavere pris, end hvad man er vant til, og som der egentlig også har en bedre kvalitet, end hvad man så tidligere.

Din billige hjemmeside kan lige så meget – og mere til – end den gamle, dyre

For det første er der det med, at nogle ting bliver lettere, mere effektivt og bedre at lave, så der ikke er så mange omkostninger forbundet med at gøre det, så man kan tilbyde kunden samme produkt og service, som der ellers ville have været høj.

Men vi er vant til, at tingene skal stige i pris, så det kan vi ikke rigtig få til at hænge sammen, men det handler jo også om udbud og efterspørgsel.

Og siden der er kommet større udbud af at lave hjemmesider nu, så træder konkurrencemarkedet ind, så udbyderne sætter priserne laver, så de kan få kunder ind.

Hjemmesiderne er blevet flotte og bedre at bruge, og der er flere, der har brug for dem – det er hovedårsagerne.

More articles